Мечтаещото момче

Мечтаещото момче

В този блог става въпрос за живота на едно момче, което се подвизава в моето тяло. Но не смятам, че съм обикновен, нито пък съм необикновен. Както всички на този сят и аз имам моите странности ... някои хубави за другите, някои - не. Е приемете ме такъв какъвто съм и ще станем приятели

четвъртък, 15 март 2007 г.

Броени часове

Остават броени часове, докато излезе новата серия на "Наруто". Ето това е моята мания. Много обичам да гледам това аниме. Чаках тази серия 2 седмици и се надявам да ме изуми и да ми се хареса както всички досегашни. Ако и вие обичате анимето моля свържете се с мен ... много обичам да обсъждам бъдещето на сериите с някой компетентен (Skype - dennispotter2066). Трябва да приключвам с това и ви кажа чао ... до другия пост, който сигурно ще е още днес като се върна от училище и ще ви обясня колко са прости съучениците ми.

Няма коментари: