Мечтаещото момче

Мечтаещото момче

В този блог става въпрос за живота на едно момче, което се подвизава в моето тяло. Но не смятам, че съм обикновен, нито пък съм необикновен. Както всички на този сят и аз имам моите странности ... някои хубави за другите, някои - не. Е приемете ме такъв какъвто съм и ще станем приятели

събота, 31 март 2007 г.

Ваа-кааан-циии-яяяяяя

Доста съм уморен и се чуствам изтощен ... Но това няма значение. Днес беше първия ден от ваканцията и го прекарах по супер начин с много добри приятели и обиколка на Русе. След два дена изчезвам за София и това е поредното щастливо нещо за тази седмица. Просто умирам от щастие - това нещо го очаквам от доста отдавна. Гледах и новата серия на Наруто - естествено готина както обикновенно. Та с новината за ваканцията ви напускам и се надявам да имам повече време да ви пиша части от живота си ... до скоро, читатели (ако има изобщо такива) ...

Няма коментари: